In dit artikel wordt uitgelegd waar en wanneer je recht hebt op vervangend vervoer en wat je moet doen als er geen vervangend vervoer beschikbaar is op jouw schadeherstellocatie.
Wanneer heb ik recht op vervangend vervoer?
Bij onderhoud/reparaties langer dan 24 uur zorgt de merkdealer voor vervangend vervoer. De eerste 24 uur vervangend vervoer zijn altijd voor eigen rekening.
Bij schadeherstel heb je altijd recht op vervangend vervoer. Het vervangend vervoer wordt verzorgd door het herstelbedrijf.
Heb ik recht op vervangende vervoer als ik buiten Nederland pech hebt?
Ja, je ontvangt een vervangende auto in heel Europa wanneer je buiten Nederland pech hebt/bent gestrand. Via de Alarmcentrale (+3120 225 0051 ) kun je optie 2 kiezen voor hulp in het buitenland.
.
Geen vervangend vervoer (meer) beschikbaar bij schadeherstellocatie?
Stuur dan een mail naar support@mistergreen.nl en wij helpen je verder.