Verkeerde factuur, factuurvragen, opvragen of betaalproblemen?

Heb je een vraag over jouw factuur, een onjuiste factuur ontvangen, wil je jouw factuur opvragen omdat je 'm kwijt bent of heb je andere problemen met betalen? Lees hier wat je kunt doen.

Factuur opvragen doe je op factuurinzien.nl

Heb je bijvoorbeeld een aanmaning ontvangen, maar kun je de factuur niet terugvinden? Op Factuurinzien.nl kun je jouw factuur downloaden door de codes te gebruiken op de aanmaning.

Kun je zelfs daar nergens jouw factuur vinden? Neem dan contact op met support@mistergreen.nl (met het factuurnummer dat staat vermeld op het bankafschrift). Dan gaan wij uitzoeken wat er misgaat.

Heb je een factuurvraag, klopt de factuur niet of zijn er problemen tijdens het betalen?

Stuur dan een e-mail naar support@mistergreen.nl en vermeld hierin het factuurnummer + jouw vraag. Wij helpen jou zo snel mogelijk om dit probleem op te kunnen lossen.

Factuurgegevens wijzigen / kloppen niet?

Stuur dan een e-mail naar support@mistergreen.nl en vermeld hierin (het factuurnummer +) jouw vraag. Wij helpen jou zo snel mogelijk om dit probleem op te kunnen lossen.

Betalingsregeling of betalingsachterstand?

Wil je jouw factuur in delen betalen of heb je financiële problemen? Lees dan in dit artikel wat je kunt doen.