Ik heb pech/ben gestrand. Wat moet ik doen om hulp te krijgen?
Welke situatie hieronder is van toepassing? Rijdt de auto helemaal niet meer of is er een ander mankement?
De auto rijdt helemaal niet meer
Neem direct contact op met de MisterGreen Alarmcentrale +3120 225 0051 (Let op per 1 juli 2022 veranderd). Dag en nacht bereikbaar om er voor te zorgen dat jouw auto naar een bij MisterGreen aangesloten autohersteller wordt getransporteerd en je zelf bij jouw eindbestemming aankomt. Het autoherstelbedrijf houdt je op de hoogte over het herstel van jouw auto.
Ander mankement
Rijdt jouw auto nog wel maar is er een mankement aan jouw elektrische auto ontstaan of werkt iets niet meer zoals het zou moeten? Neem dan contact op met de merkdealer van jouw merk auto.
De contactgegevens van de merkdealer zijn meestal te vinden op de website van de merkdealer.
Lekke band
Klik hier wat je dan kan doen.
Heb ik recht op vervangend vervoer als ik buiten Nederland pech hebt?
Ja, je ontvangt een vervangende auto in heel Europa wanneer je buiten Nederland pech hebt/bent gestrand. Via de Alarmcentrale (+3120 225 0051 ) kun je optie 2 kiezen voor hulp in het buitenland.