Hoe kan ik een Tesla-account aanmaken om in te loggen op de Tesla App?
Via deze link kan je met het e-mailadres dat aan MisterGreen is doorgegeven een Tesla account aanmaken: Met dit account krijg jij toegang tot de Tesla App. Tesla koppelt jouw email met de Tesla vlak voor levering. Als je een Tesla neemt van onze Delivery Center, zullen wij de Tesla koppelen aan jouw account op het moment van levering of kort daarna.
Heb jij een Tesla account aangemaakt en kan jij niet inloggen in de Tesla App?
Stuur dan een mail naar support@mistergreen.nl wij zorgen ervoor dat Tesla een koppeling maakt tussen jouw account en auto.
Wil jij nog een extra Tesla account toevoegen?
Stuur dan een mail naar support@mistergreen.nl met het mailadres van dit Tesla account. Wij kunnen tot 4 adressen toevoegen per Tesla.
Welke functies hebben bestuurders toegang tot wanneer ze worden toegevoegd aan de Tesla App?
Wanneer een bestuurder wordt toegevoegd aan de Tesla App, hebben ze toegang tot alle functies van de app voor jouw voertuig, met uitzondering van het instellen van betaalmethoden, het kopen van upgrades, het bekijken van laadgeschiedenis en het raadplegen van verzekeringsinformatie.
Welke functies zijn beschikbaar voor extra bestuurders in de Tesla App?
De functies van de Tesla App die beschikbaar zijn voor extra bestuurders zijn onder andere: Toegang tot het voertuig, het boeken, controleren en bekijken van servicetijden, in-app meldingen, en informatie over de locatie van het voertuig.
Ik kan nog steeds geen auto zien in mijn Tesla-app nadat deze is gekoppeld, hoe zit dat?
Log uit van de app en log vervolgens opnieuw in. Meestal werkt dit automatisch, maar soms moet je eerst uitloggen en weer inloggen.
Waarom wordt het aanbevolen om mijn Supercharge-betalingsgegevens toe te voegen in de Tesla App onder 'account'?
Het toevoegen van je betalingsgegevens onder 'account' in de Tesla App stelt je in staat om Tesla Superchargers gemakkelijk te gebruiken zonder dat je fysieke kaarten nodig hebt.
Let Op: Ook al heeft jouw auto gratis Supercharging, kan het zijn dat je geen Superchargers kunt bezoeken omdat je geen betalingsinstellingen hebt in je app/account. Zodra je de levering van een nieuwe auto hebt ontvangen, kun je Superchargen zonder betalingsinstellingen in je account te hebben. Na verloop van tijd ontvang je echter een melding in de auto dat Supercharging is geblokkeerd. Zorg er dus voor dat je zo snel mogelijk je betalingsgegevens bijwerkt.
Ons lease-aanbod
Tesla Model 3 lease
Tesla Model Y lease
Tesla Model X lease
Tesla Model S lease