Klachtenprocedure Private Lease

Hoe werkt het als ik een klacht wil indienen over de Private Lease auto van MisterGreen?

 

Wil je een klacht indienen? Om je te verzekeren van een goede afhandeling van je klacht heeft MisterGreen een duidelijke klachtenprocedure.

  • Na indiening ontvang je direct een bevestiging van je klacht.

  • Wij streven ernaar je klacht binnen 7 werkdagen volledig te behandelen en te beantwoorden.

  • Sommige klachten kunnen langer duren, afhankelijk van de complexiteit of de snelheid waarmee wij benodigde informatie van jou of derden ontvangen. In dat geval ontvang je uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst van de klacht een formele update met de status en verwachte doorlooptijd.

 Je kunt een klacht op een factuur indienen via dit formulier indienen: 

 

 

Gaat het om een algemene servicevraag die niet factuur-gerelateerd is? Neem dan rechtstreeks contact op met support@mistergreen.nl. Wij streven ernaar je klacht binnen 7 werkdagen volledig te behandelen en te beantwoorden, uiterlijk 2 weken. 


De geschillenregeling Keurmerk Private Lease

Wij doen ons uiterste best om jouw klacht op een goede manier af te handelen. Ben je het desondanks niet eens met de afhandeling van je klacht? Dan heb je het recht om een officiële klacht in te dienen. Hiervoor heeft Stichting Keurmerk Private Lease een speciale geschillenregeling bij De Geschillencommissie. Een uitspraak van de geschillencommissie is bindend en zal door MisterGreen zonder uitstel worden opgevolgd.

Meer informatie

Op de website van De Geschillencommissie vind je meer informatie over de geldende termijnen, de procedure, het reglement en de kosten. Je kunt ook schriftelijk contact opnemen:

De Geschillencommissie

Postbus 90600

2509 LP Den Haag